Možnosti objednání zboží

Nejjednodušším způsobem, jak si Vámi vybrané zboží objednat, je vložení do košíku a následné vyplnění údajů potřebných pro vyřízení Vaší objednávky. Další možností je zaslání objednávky e-mailem na malimazlicci@seznam.cz Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript . V tomto případě prosíme o připsání telefonického kontaktu na Vás. Telefonický kontakt musí být uveden pro vyřízení Vaší objednávky.


Způsob platby zboží

Dobírkou

- nejčastěji používaný způsob platby při nákupech jak u nás, tak i v internetových obchodech vůbec. Zboží Vám zašleme Českou poštou na Vámi uvedenou adresu a cenu zboží v tomto případě zaplatíte až při jeho převzetí.


Platba předem

- vložením celkové částky za Váš nákup přímo na náš účet (č.ú. obdržíte po objednání zboží mailem).  Jako variabilní symbol prosím použijte číslo faktury, kterou Vám zašleme v  e-mailu ihned po objednání zboží a potvrzení objednávky. Variabilní symbol je totožný s číslem faktury.


Bankovním převodem

- převedením celkové částky za nákup z Vašeho bankovního učtu na náš účet (č.ú. obdržíte po objednání zboží mailem). Jako variabilní symbol prosím použijte číslo faktury, kterou Vám zašleme v  e-mailu ihned po objednání zboží a potvrzení objednávky. Variabilní symbol je totožný s číslem faktury.

 

Způsob dopravy a dodání zboží

Zboží Vám zašleme prostřednictvím České Pošty - obchodní balík. Zboží doručíme do sedmi pracovních dnů ode dne objednání. (pokud nebude dohodnuto jinak).

Stane-li se, že nebudeme schopni tento termín dodržet, neprodleně budete telefonicky kontaktováni a domluvíme se s Vámi na dalším postupu. ( v úvahu připadá prodloužení dodací lhůty, stornování objednávky či jiná individuální řešení).

Poznámka: při platbě předem začíná čas expedice běžet po připsání částky za Váš nákup na náš účet.

Osobní odběr zboží je možný po dohodě v Klatovech, Plzni, Berouně a  Praze (Zličín). Při předání zboží v Plzni, Berouně a Praze cena dopravného 100Kč.

 

Cena poštovného

Dle ceníku při dokončení objednávky.

Za zásilku poštou na dobírku  bude poštovné činit dle platného tarifu České pošty, s.p.Objednávka s hmotností 30 kg a výše bude rozdělena do více zásilek.


Doba doručení:

obchodní balík - dodání Českou poštou až do domu za 1 - 2 pracovní dny. Balíky se dodávají v pracovní dny mezi 8. a 16. hodinou, dodání v konkrétní čas není možné, doručovatelé České pošty telefonicky neoznamují čas doručení zásilky (tato služba nelze objednat ani za příplatek). Pokud Vás na uvedené adrese pracovník pošty nezastihne, uloží zásilku na Vaší poště (nutno vyzvednout do 7 dnů).


Reklamace přepravy nebo poškození obsahu

Za zboží poškozené přepravou nenese prodávající žádnou odpovědnost.

Kupující je povinen zkontrolovat obsah zásilky a oznámit její případné nesrovnalosti zjištěné dle dodaných dokladů nejpozději do 24 hodin od převzetí zboží.

V případě zjevných poškození obalu zásilku nepřebírejte a sepište s poštovním úředníkem reklamační protokol.

Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali ČP o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž reklamační protokol.

Reklamační lhůta u cenných balíků je 2 pracovní dny, u obchodního balíku je 1 pracovní den.

Pokud podáte reklamaci pozdě nebo převezmete zjevně poškozený balík, pošta již reklamaci neuzná.

Pro bližší informace lze kontaktovat zdarma hotline ČP na tel. čísle 800 10 44 10.